جوجـــ ه مــــنجوجـــ ه مــــن، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

جـوجــــــ ه ے مَــــטּ

سلامـــ به روی ماهتـــ ...

1392/5/15 15:09
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــ گُــــلِ نازمممممم ..... خوبی مامان جان؟؟؟؟

دخملی یا پسمــَل عزیزممم؟؟؟؟

جیگر گوشه ی مامان من فکــ میکنم شماا یه عدد دخملِ ناز با موهای فرفری و لپـای آویزوون هستی

۲شب پیش مامانی خواب دید که دارم به یه آقا پسمل چشم رنگی شیر میدمممم

و چون خوابــــِ زن چپـــِ و تو تعبیر خواب دیدممم نوشته شیر دادن یعنی داشتن دختر و زیادی شیر

نعمتــــ و فراوونیِ که دخمل با خودش میاره حدثــ میزنم که شما دخملی ....

گــُلِ مامان شما هرچی باشی عزیزمـــی دوستــ دارمممم حالا دختر - پسرش فرقی نداره

فقط شما سالمــُ صالح باش ....

 دعا کن خدا جوونم تورو سالم بذاره تو بغلممممم من دیگه هیچی نمیخوام ...

شنبه رفتم دکتـــر .. دکتر بابت لک بینی بهم شیاف داد خدا کنه زوود خوب شممم

عزیزمم مامانی خیلی دل نازُکُ ترسووووووِ هواشُ داشته باش ...

منـــو بابایی خیلی دوستــ داریم عشخممممممممم

بوووس بوووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
16 مرداد 92 18:03
سلام نسیم جووون البته من به اسم تو کلوپ صدات میزنم عزیزم ایشاله که چیزی نیست فقط استراحت کن منم از هفته 11 تا 13 لک بینی داشتم به خاطر جفتم بود که اومده بود پایین با استراحت خوب شدم تو هم مواظب خودت باش نی نیت مامان و بابای به این خوبی رو ول نمیکنه که