جوجـــ ه مــــنجوجـــ ه مــــن، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

جـوجــــــ ه ے مَــــטּ

الهــــی مامانتـــ فداتـــ ...

1392/5/7 12:02
100 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــ عشقمــ خوبی ؟؟؟؟؟

دیروز رفتمـــ سونو و شمــآ خوشگل کوشولو رو دیدممممم

الهی مامانی فداتـــ که الان ۵ میلی متری .... الان شما ۶ هفته و ۳ روز داری و

تاریخ زایمان احتمالی هستــــ ۲ فروردین ۹۳ که خودمـ فکــ میکنم زودتر میای تو بغلمم

خیلی منو بابایی ذوق زده شدیمممممم خیلی خوشحالیمــــ ....

ای ناقلاااااا هنوز نیومدی بابایی خیلی دوست داره حتی بیشتر از من کم کم بهت حسودی میشه هااا ...

جوجـــه من ۳شبــِ که خیلی نگرانمــــ آخه لکـ بینی پیدا کردمـــُ میترسم جاتــ بد باشهـ

محکمـ بچسب به دلِ مامانی باشه عشقمممم مراقب خودتــ باش عزیز دلمــــــ

ای خداااا به حقِ همین شبهای قدر نی نی مو صحیحُ سالمُ به موقع به دنیا بیااارر

ای خدا همه رو به آرزوشون برسون .... ما ۳ نفر دوست داریم خداجوون ....

جوجه توام هوااا مامانیُ داشته باش عزیزمممم منو نترسون باشه عشقمممممم

خیلی خیلی منو بابایی دوستـــ داریمـــــــــــــــــ عزیزممممممممممم

بوووس بووووس مامانی .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
7 مرداد 92 12:20
سلام گلم حسابی مواظب نی نی باش.... خیلی هم به خودت برس.... اگه دوست داشتی بیا وب ما ...... بوسسسسسسسس
امیر مهدی و عمی
7 مرداد 92 12:54
سلام عزیزم من به صورت اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم بهتون تبریک میگم انشااله به سلامتی دوران بارداری رو طی کنی. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید