جوجـــ ه مــــنجوجـــ ه مــــن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه سن داره

جـوجــــــ ه ے مَــــטּ

سردرگمی ِ مامانی ...

1392/8/17 3:18
144 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلامــ دختر قشنگممممم ....  خوبی ماهِ من مهتابــــ من ....؟؟؟؟

مامانی که اصلا خوب نیس ... ببخشید که تویِ ۲تا پُستــــ انقد ناله

میکنمـــ ! آخه دستـــِ خودمـــ نیس ...

این دندون درد لعنتی امونمـــُ بریــده ... طاقتمـــُ سر کرده ...

دندون درد یهـ طرفـــــ چیزایی که بقیهـ میگن طرفهـ دیگهــ

نگــووو چه مامانِ ناز نازی دارمــ من که تحمل این دردُ ندارهـــ ...

بهـ خدا به خاطر تو ۴ماهـ که سهلِ حاضرمـــ ۱۰ ماههـ دیگهـ هم

این دردُ تحمل کنمــــ و آخ هم نگمــــ ...

امــــــــــــــــــــــــــــّاااااااااااااااااااااا ......

میگــــن درد روی ِ نی نی تو شیکمم اثر میذارهــ باید بری دندونتــُ

درستـــ کنی .....  دردِ  دندون زایمانِ زودرس میارهـ زبونمــ لاااااااااااااال

خدا اون روزُ نیارهـــ .... منمــ هی دلمــ واستـــ جوش میزنهــــ!!!!

میرمــ که دندونمـــُ درست کنمــ میگن باید عصب کشی شهـــ

باید چندبار برمــ رادیو گرافی چندبارمــ با مواد سرکنندهـ دندونمـُ سر کنن

که باز میگن رادیو گرافیُ این مواد سرکننده واسه نی نی خیلی ضرر داره

به خدا موندمــ چی کار کنمــ ؟؟؟ دندونمــُ درست کنم یا نهـــ !!!؟؟؟

کدومـــ راهـِ درستِ ؟؟؟ فقط میخوامـ به تو صدمـــِه نرسهــ  خوشکلِ من...

خیلی دوستـــ دارمـــ عزیزمــ خیلی .....

منو بابایی واسهـ تو جونمونُ میدیمــ ..... بابایی همــ مثهـ من از این دندون درد

کلافهــ شدهـ و دلواپسِ دخملیِ نازمونِ ......

خدایا تو رو به حقِ همین شبهای مــُحرمـ قسمـــ میدمـــ

تورو به امامـــ حسین قسمتـــ میدمــ که همهـ جورهـ مواظبــِ دخترمـ باشیُ

حفظش کنی .... خداجووونمــ این دندون درد به دخترمــ آسیبــ نرسونهـــ ...

خدایــــاااا دخترمـــُ به موقع و صحیحُ سالم بذارش تو بغلِ منُ باباییش ...

 

آمیــــــــــــــــــــــــــــن

 

 

فَاللّهُ خَیْرٌ حَافِظاً وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِین....

 

دختـــرِ نازمــ قربونِ قدمایِ پــُر خیـــرُ برکتتــــ برمـــــــ

سفتــــ بچسبـــ بهـ دلِ مامانیُ قول بدهـ خیلی مواظبِ خودتـــــ باشی ....

منو بابایی عــــاااااااشقتیمـــــ بهـ هیچـ وجهـ حاضر نیستیمـ از دستت بدیمــ

پس توامـــ ما رو دوستـــ داشتهـ باشُ به خاطرِ ماااا مواظبِ خودتــ باش

تا روزی که موقع دنیا اومدنتـــِ  ... مامانُ بابا رو نترسونـ خانومــی!

دوستــــ داریمـــــــــــــــــــــــــ دخمــــــــــــــــلی

بوووووووووووووووووووووووووووووووووسِ فرااااااااااووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مثل هیچکس
26 آبان 92 10:49
وای خاله از دست شما شما دوست ندارید با ما دوست بشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
madarkhanomi
26 آبان 92 16:20
سلام دوست عزیز.وبلاگ خوبی داری منم منتظر زمینی شدن دخملکم هستم. کاملا این دردها رو درک میکنم خیلی سخته ولی به وجود اون کوچولو می ارزه خوشحال میشم بهم سر بزنی