جوجـــ ه مــــنجوجـــ ه مــــن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

جـوجــــــ ه ے مَــــטּ

اوضـــاع احوال مامانـــ ی

1392/5/24 15:56
110 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ســلامـ جوجه ی من ....

خوبی عشقمممم ، جات راحتهـ ـ  آیاااا؟؟؟

عزیزِ دلم مامانی خیلی مراقبتـــِ و دوست داره

توام مراقبــِ خودت باش عشخمم که سالم بیای تو بخلمــــ  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

این روزااا حالُ اوضاع مامانی اصلا خوبــ نیس جــوجــو

دندون درد شدیــد که شبا بی خوابم میکنهــ + تهوع شدید

دکتر بهم مفنامیک اسیدُ آموکسی سیلینُ استامینفون داده

اما من این دردُ به جوون میخرمــُ به خاطر شما خوشکل کوشولوی

نازممم تحمــــل میکنم آخه میترسم واستــ خدایی نکرده اتفاقی پیش بیاد

در ضمــن اینم بگم که بابایی خیلی هوامونُ داره .. خیلی دوسمون داره

مخصوصا شما شیطون بلا رو اون وسطی ِ تویی جوجه هااا

وقتی به دنیا بیای منو بابایی مثه پروانه دورت میچرخیـــممم...

عاشختمــــــ جـــوجـــوووووو

خلاصه که حسابی مراقبــِ خودت باش که صحیحُ سالمُ

به موقع بیای بخلِ منو باباییُ کلی خوشحالمون کنی

بووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا
24 مرداد 92 16:33
ای جاااااانم،ایشالا نی نی تون صحیح و سلامت و خوشگل به دنیااااا میاد خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید
رخساره
28 مرداد 92 14:28
سلام نسیم جووونی چرا دندون درد عزیزم ایشاله که خوب میشه زود زود عزیزم لک بینی قطع شد؟ یه خبر از خودت بهم بده نی نی سایت هم چند وقته ندیدمت
مثل هیچکس
6 شهریور 92 0:37
خانمی چی شده چند وقتیه نیستید ایشالا هرجاهستید سلامت باشید .
Mahsa
9 شهریور 92 19:11
سلام خاله جون چرا ديگه واسه جوجتون نمي نويسين؟ خوشتل مي نويسين براش،خوشم اومد! من عاشق ني نيام، مشتاق ديدار فسقلتونم هستم راستي! از وبلاگ "مثل هيچكس" با وبتون آشنا شدم ايشالا جوجتون سلامت دنيا بياد آمين
مثل هیچکس
10 شهریور 92 13:14
خانمی مایل به تبادل لینک نیستید ؟