جوجـــ ه مــــنجوجـــ ه مــــن، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

جـوجــــــ ه ے مَــــטּ

تولـــــد جوجه تووو دلمـ

1392/4/23 10:49
89 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامـــ به جوجه ی تووو دلمــ ...

خوبی عزیزممممم ؟؟ جاتـــ راحتــــِ ... ؟؟

تولدتـــ توووو دل مامانی مــــُبارکــ ایشاللهـ زود ۹ ماهه شی و صحیحُ سالمــ خدا تورو بذاره تو بغلمــــ

۱۹ تیر چهارشنبه من از وجود شما بی خبر روزه گرفتممممممم اونم بدون خوردن سحر ...

۲۰ تیر بابایی شما نذاشت من روزه بگیرمممم .... منم همینطوری یه بی بی چک گرفتممم

اما به بابایی نگفتممممم وقتی بی بی چک و خطه رو دیدمممممم

مثه آدمایهــ گیج دو دقیقه خیره شدممم چشامــُ مالیدممم دوباره نیگااا کردمممم

بلههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ۲ خطِ بووود با یه خطِ محوووووو

جیغ زدمم خوشحالی کردمممم زنگ زدممممممم بابایی کلی خوشحال شد

بعد که رفتم آز ُ جوابــ + بوووووووووووووووووود به همه گفتیمممم کلی همه از وجودتـــ خوشحال شدن

عزیزمممم ازتـــ خواهش میکنمم سفتـــ به دلِ مامانی بچسب باشه گلمممم

من مراقبتمممم توهم مراقبِ خودتـــ باش ....

خدایا من خودمُ جوجه رو به تو میسپارممممم .... خودتــ مواظبمون باش ...

خدایا شکــــــــــــــــــــــــرت ..... ممنونمــ ازت بابتــ همه چی مخصوصا اینکه منو منتظر نذاشتی

نی نی ُ سالمـ بذار تو بغلمــــ

راستی خانوم دکتر گفتــــ ۲هفته تو تووو دلمی جوجه گفتـــ استراحتـــ کن چون نی نی کوچیکِ

بابایی هم که خیلی دوست داره نمیذاره مامانی از جاش بلند شه خیلی مراقبمونِ

خیلی دوسمون داره ... خیلی

 

بوس بوس عزیزممممممممممم مواظبتممم دوست دارمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها
23 تیر 92 16:35
نسیم جونم مبارکه گلم
ایشالله صحیح و سالم بیاد بغلت
خیلی خوشحال شدم برات
برای من دعا کن دوشتم


مرسی دوستممممم
حتما دعا میکنمم
arezoo pingo
24 تیر 92 19:19

سلام نسیم جون.تو کلوب خوندم مامان شدی.انشاالله که به سلامتی بیاد تو بغلت گلم.


مرسی عزیز دلمممم